srijeda, 23. prosinca 2015.

Ovaj vikend sam prespavala kod prijateljice u drugom gradu,tamo zivi i moj prijatelj...



Ovaj vikend sam prespavala kod prijateljice u drugom gradu,tamo zivi i moj prijatelj ,prijatelj u kojeg sam zaljubljena.Izasle smo van sa jos par prijateljica i dosle u kafic i on je bio tamo sa svojim drustvom..jedan decko koji je sjedio sa sa njim za stolom me pozdravio i upoznali smo se i otisli sa jos par ljudi van medu kojima je bio naravno i on.razgovarali smo i odjednom me zagrlio i reklao da me niko ne dira jer sam ja njegova cura.za mene je svijet stao i na tome zagrljaju je ostalo.namjerno sam otisla van sa njegovim prijateljem tako da je on vidio jer sam htjela biti s nekim slicnim k njemu i jer sam znala da ce mu poslje pricati da sam bila s njim…pitam se ako mu je bilo svejedno ili je osjecao onu bol u grudima koju ja svaki put osjecam dok ga s nekim vidim.Sad mi je zbog svega toga zao sto sam ucinila jer se osjecam ko najobicija drolja..

Nema komentara:

Objavi komentar