srijeda, 16. prosinca 2015.

Ispovest- Jednom prilikom kad sam putovala…



Jednom prilikom kad sam putovala, presjedala sam u Zagrebu, te dok sam čekala prijevoz odsjela sam u nekom kafiću. Nakon nekog vremena pored mene su sjele neke starkelje i počeli da pričaju o s*xu. Kada su shvatili da su glasni okrenuli su se prema meni, a ja se nisam obazirala jer me bilo sramota. Okrenuli se oni nazad zaključivši da sam strankinja i jedan od njih kaže: Dobro da nas ništa ne razumije….. i nastave pričati o s*xu. Umirala sam u sebi cijelo vrijeme. Ispovest: 7 dana pred neki praznik majka kaže: ‘Danas čistimo kuću, za 7 dana praznik, nemamo vremena kad drugi dan!” Ok, mi očistimo kuću. 5 dana pred praznik kaže: ‘Jojj kako je zaprljana ova kuća danas je generalno čišćenje” Ok, mi opet očistimo. Uoči praznika kaže: ”Gledajte šta ste uradili od kuće, sve ima da se očisti, znate li da je sutra praznik!”

Nema komentara:

Objavi komentar